Svalová hmota vs. tělesný tuk

Hlavní stránka » InBody 230 » Rozšírená analýza InBody 230 » Svalová hmota vs. tělesný tuk

  • analýza poměru svalů a tuků v testovaném těle.

Snížení procenta tělesného tuku se dá docílit úpravou stravovacích návyků a pravidelným pohybem. Udává se, že vhodné stravovací návyky mají až 70ti % vliv a zbylých 30 % vlivu na redukci tuku má pohybová aktivita. Avšak jedno bez druhého se těžko obejde a redukce tuku by měla být kompletní, aby byla dosažená hmotnost dlouhodobě udržitelná. Cíleně redukovat tuky pomáhají zejména aerobní aktivity.

Redukce tuku je zaručena pouze za aerobních podmínek, tj. za přítomnosti kyslíku, který umožňuje spalování tuků. Zahrnující např. chůzi, jogging, jízdu na kole… ,vždy je důležité, aby tepová frekvence dlouhodobě nebyla výrazně nad optimální hodnotou a držela se v aerobním pásmu.

Ale ani na anaerobní pohyb (spíše silový) by se rozhodně nemělo zapomínat, ten pomáhá zvyšovat množství svalové hmoty, a tím zvyšovat bazální metabolismus. Velmi vhodné silové cvičení může být i pilates, Power Plate, (power) jóga, které navíc pomohou odstranit případný stres nebo bolesti v zádech.

Kde nás v Brně najdete?


Studio Limetka Brno
U Leskavy 32
Brno – Starý Lískovec
tel.:+420 602 5­75 732
info@studiolimetka.cz

Studio je dočasně uzavřeno

Online rezervace

Zaregistrujte se a můžete využít online rezervace na Power Plate, Vacuterm, Lymfodrenáž a Kavitaci v Limetce Brno

Online rezervace
Internetový obchod